niedziela, 15 stycznia 2012

rozdział 11

- Ćwiczycie to ? - spytał Zayn . 
- Ale co ? - dziewczyny cały czas gadały chórkiem i się śmiały . 
- Niall ... - odezwał się Lou . 
- Tak ? - spytał wyraźnie zamyślony . 
- Czemu tak mało mówisz ? 
- Ja ? - spytał tak jak by był ździwiony . 
- Nie kurde ksiądz - powiedział zdenerwowany Louis . 
Cath zaczęła chichotać . 
- No zamyślił się chłopak - wtrącił Zayn . 
- WIEM ! - krzyknął Niall i pobiegł po swoją gitarę i jakiś zeszyt . 
Na gitarze zaczął grać jakąś nową dla wszystkich melodię . 
- To jest to co ułożyłeś ? - spytał Louis  . 
- Tak - odparł Niall . 
Po chwili Liam zaczął śpiewać :

Próbowałem rozegrać to dobrze
Ale kiedy patrzę na ciebie
Nigdy nie mogę być odważny
 Bo ty sprawiasz że moje serce zaczyna bić szybciej 
Zaraz po nim zaczął Harry :
Strzelasz we mnie z nieba
 Jesteś moim kryptonitem 
Ty ciągle sprawiasz, że jestem słabszy
Tak, jestem zamrożony  
 i nie mogę oddychać 
No i zaśpiewał Zayn : 
Niektóre rzeczy staną się bardziej zauważalne
Bo umieram, żebyś tylko to zobaczyła,
Że potrzebuję Cię tu ze mną.
Bo ty masz to coś.
Refren zaczeli śpiewać tylko Niall i Louis . 
Więc, wynoś się, wynoś się, wynoś się z mojej głowy
I zamiast tego, wpadnij w moje ramiona
Nie wiem, nie wiem, nie wiem co to jest
Ale potrzebuję tej jednej rzeczy (tego czegoś)
A ty masz to coś.
Początek drugiej zwrotki zaczął Niall : 
Teraz wspinam się po ścianach
Ale ty tego wcale nie dostrzegasz,
Że odchodzę od zmysłów
Cały dzień i całą noc

 
Dokończył ją Louis :  
Niektóre rzeczy staną się bardziej zauważalne
Bo umieram, żeby dowiedzieć się jak masz na imię
Że potrzebuję Cię tu, ze mną.
Bo ty masz to coś.
A potem był już tylko refren . 
Więc, wynoś się, wynoś się, wynoś się z mojej głowy
I wpadnij w moje ręce w zamian
Nie wiem, nie wiem, nie wiem co to jest
Ale potrzebuję tej jednej rzeczy (tego czegoś)
A ty masz to coś
Ty masz tę jedną rzecz
Wnoś się, wynoś się, wynoś się z mojej głowy
I wpadnij w moje ręce w zamian
Więc, wynoś się, wynoś się, wynoś się z mojej głowy
I wpadnij w moje ręce w zamian
Nie wiem, nie wiem, nie wiem co to jest
Ale potrzebuję tej jednej rzeczy (tego czegoś)
A ty masz to coś
Więc wynoś się, wynoś się, wynoś się z moich myśli
I chodź, chodź, chodź do mojego życia
Nie wiem, nie wiem, nie wiem co to jest
Ale potrzebuję tej jednej rzeczy
 A ty masz to coś, 
 
Wszystko to było takie spontaniczne a wyglądało na zaplanowane . 
- To było wspaniałe - powiedziała Suzy . 
- Powinniście pójść do jakiegoś programu muzycznego . Na pewno byście wygrali - stwierdziła Cath a Suzy jej potakiwała . 
Chłopcy spuścili głowy w dół . Dziewczyny nie wiedziały co powiedzieć zatem milczały . Blondyn nadal brzdąkał coś na gitarze więc było słychać tylko ciche odgłosy gitary i palący się ogień . 
Niall chyba chciał się podciągnąć i przez przypadek położył rękę na ręce Suzy, która siedziała obok niego . Dziewczyna i chłopak spojrzeli się na siebie i uciekli wzrokiem a Niall zabrał szybko swoją rękę . 
Wszyscy siedzieli cicho , mimo że wszystkich kłusiły serie pytań .  Jednak cisza przerosła Suzy . 
- Ej wiecie co ? Idę się przejść - powiedziała i podniosła się do góry . 
- Poczekaj pójdę z tobą , przecież nie będziesz chodzić po lesie sama - powiedział Niall i wstał zaraz za dziewczyną . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz