niedziela, 22 stycznia 2012

rozdział 14

Dwie młode dziewczyny pokierowały się do pokoju , w którym siedzieli Niall i Suzy . Jedna z nich okazała się fanką Nialla . Rzuciła mu się na szyję i piszczała wniebogłosy . Suzy nie wiedziała co się dzieje i była speszona .
- O boże to naprawdę ty ! - wydzierała się dziko dziewczyna.
- I ten , no ... - chłopak nie mógł się wysłowić .
- Podpiszesz mi się gdzieś ? O mój boże nie mogę uwierzyć że tu jesteś ! - gadała w kółko przejęta fanka .
Niall tylko się dziwnie uśmiechał . Niby mu się to podobało ,  niby chciał by to już się skończyło . To po prostu było dziwne . W końcu zagorzała fanka uspokoiła się .
- Moglibyśmy tu przenocować ? Zgubiliśmy się i ... - tłumaczył Niall .
- Jasne ! - wydarła się dziewczyna . - Jutro wam pokażę jak łatwo dostać się do mojego domu ... Nadal nie mogę uwierzyć że tu jesteś  . Spełniło się moje najskrytsze marzenie . Co prawda wolałabym Zayna ale ... Nie ważne . Uszykuję wam pokój zaraz .  - Wbiegając po schodach dziewczyna krzyczała : Tak a pro po jestem Rose !
Suzy nic nie mówiła i stała sztywno obok chłopaka zastanawiając się o co chodzi . Nawet pięć minut nie minęło, a Rose była na dole i oznajmiła że pokój gotowy.  Para udała się na górę . Dziewczyna odprowadziła Suzy i Nialla do uszykowanego pokoju . Suzy weszła pierwsza, a zaraz za nią Niall . Obojgu szczęki opadły . Cały pokój był w plakatach z piątką chłopaków , których Suzy poznała nie dawno . Dziewczyna obróciła się do Nialla i powiedziała zszokowana :
- Czy mógłbyś mi powiedzieć o co chodzi bo trochę nie ogarniam ...
- Eee...Bo wiesz nie powiedziałem ci, że ...
- Grasz w zespole ?
- No .
- Domyśliłam się ... Ale jednak dziwi mnie to , że nic mi nie powiedziałeś ...
- No ... - Niall nie wiedział jak się wytłumaczyć .
- Dobra nie ważne , pogadamy rano - oznajmiła Suzy po czym położyła się na łóżku .
- Mogę obok ? - spytał Niall .
- Nie , nie możesz - powiedziała sarkastycznie Suzy .
Niall trochę nie ogarnął sytuacji .
- Dalej , kładź się - oznajmiła dziewczyna  .
Było tak późno że oboje zasnęli w nie całą minutę . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz